ویژگی های یک کرم پودر خوب انواع کرم پودر مایع، کرم پودر مرطوب، پنکیک ها و پن استیک ها از لوازم آرایشی پایه برای خانم ها هستند.انتخاب یک کرم پودر خوب از بین برندهای معروف موجود در بازار کمی گیج کننده است.اگر می خواهید کرم پودر به خوبی روی صورت بنشیند و پس از آرایش، اصلا دیده نشود حتما از کرم پودرهای مناسب با رنگ و نوع پوست استفاده کنید.

 

کرم پودر خوب و قیمت مناسب
انتخاب و خرید کرم پودر و ویژگی های کرم پودر خوب به چند مورد بستگی دارد مهمترین آن انتخاب کرم پودر همرنگ پوست میباشد.

 

ویژگی های یک کرم پودر خوب موجب می شود تا رنگ پوست مصنوعی و غیر طبیعی دیده شود. مورد دیگر تفاوت رنگ پوست صورت و گردن نشان می دهد که کرم پودر استفاده شده، تناسبی با رنگ پوست تان ندارد. همه خانم ها به یک کرم پودر خوب با پوشش عالی نیاز دارند ولی همه کرم پودرها مناسب پوست شما نیستند.

کرم پودر مخصوص پوست خشک

پوست های خشک بهتر است از کرم پودر های مایع استفاده کنندپوست خشک

اگر پوست تان در اطراف لب ها پوسته پوسته شده یا کدر به نظر برسد نشان دهنده خشک بودن پوست است. پوست های خشک، بسیار زود چروک می شوند و حالت پلاستیک مانند پیدا می کنند. افرادی با پوست خشک مستعد آکنه و التهابات پوستی هستند. برای ترمیم پوست خشک، استفاده روزانه از مرطوب کننده توصیه می شود. کرم پودرهایی که حاوی مواد نرم کننده و مرطوب کننده هستند، انتخاب مناسبی برای دارندگان پوست خشک است. حتما از کرم پودر مایع با قدرت پوشانندگی عالی استفاده کنید.

 

ویژگی های یک کرم پودر خوب برای پوست چرب

 

پوست های چرب بهتر است از کرم پودرهای پودری و استیکیاستفاده نماییند.

 

پوست های چرب و روغنی مستعد جوش هستند. برق غیر عادی پوست و ترشح چربی از رایج ترین مشکلات افراد با پوست چرب است. انتخاب کرم پودر برای این افراد اهمیت زیادی دارد زیرا به طور معمول اغلب مواد آرایشی با مسدود کردن غدد چربی، مشکل جوش را افزایش می دهند. به خصوص در هوای گرم و آلودگی هوا دشواری های بیشتری برای افراد با پوست چرب ایجاد می شود که اصلا خوشایند نیست. ویژگی های یک کرم پودر خوب و مناسب پوست چرب می بایست از خانواده کرم های بدون روغن (Oil Free) انتخاب شود. کرم پودرهای مایع یا پودری بر پایه روغن مناسب پوست چرب نیست.

 

کرم پودر برای پوست مختلط

 

بسیاری از افراد در ناحیه چانه، پیشانی و بینی دارای جوش های چرکی هستند ولی پوست نواحی گونه ها به طرز عجیبی خشک است. پوست این افراد در تابستان و زمستان به طرز قابل توجهی تغییر می کند بنابراین انتخاب یک کرم پودر خوب مناسب پوست مختلط بسیار دشوارتر است. به طور کلی کرم و پودرهای مایع با پایه آب بهترین انتخاب برای افراد دارای پوست مختلط است که پوشش عالی بر روی پوست صورت ایجاد می کند.

 

ویژگی های یک کرم پودر خوب برای پوست نرمال

 

انتخاب کرم پودر مخصوص پوست نرمال کار سختی نیست

کرم پودر مناسب پوست نرمال

 

پوستی شاداب که از نظر چربی و رطوبت در وضعیت مناسبی قرار دارد را پوست نرمال و عادی می گویند. برخی از افراد به صورت ژنتیکی دارای پوست های نرمال هستند و می توانند از انواع کرم پودر استفاده کنند. پیشنهاد می شود افراد با پوست نرمال در فصول گرم از کرم پودر سبک بر پایه آب استفاده کنند. برای محافظت از پوست در فصول سرد سال نیز می توان از کرم پودرهای روغنی خوب با پوشش عالی استفاده کرد.

 

بی بی کرم& BB Cream و سی سی کرم CC Cream

 

بی بی کرم و سی سی کرم ها انتخاب مناسبی برای آرایش روزانه میباشند
بی بی و سی سی کرم ها

ویژگی های یک کرم پودر خوب استفاده به صورت روزانه آن است.برای اینکه پوشش عالی روی پوست ایجاد کنید از بی بی کرمBB Cream و سی سی کرم CC Cream استفاده کنید. این کرم ها حاوی مرطوب کننده، ضد افتاب، سرم، پرایمر و کرم پودر هستند. با هر نوع پوستی که دارید می توانید با این محصولات جذاب تر دیده شوید.

  • محصولات مرتبط

کرم پودر سوپر استی 24 ساعته میبلین Maybelline Super Stay

کرم پودر ۲۴ ساعته اینفائیبل لورال مدل fresh wear 24H

کرم پودر هلثی میکس 16ساعته بورژوا bourjois-healthy-mix

کرم پودر با کارآیی بالا فارماسی Farmasi high performance