اسکراب یا لایه بردار و نحوه استفاده برای داشتن پوستی جوان و شاداب باید سلول های مرده روی پوست از بین برد.یکی از روشهای موثر که سلول های مرده پوست را از بین میبرد و سلول های جدید را جایگزین میکند استفاده از اسکراب پوست است که به آن لایه برداری نیز میگویند.

اسکراب یا لایه بردار و نحوه استفاده به معنی برداشته شدن لایه سطحی پوست است که باکتری های مضر پوست را از بین میبرد،در گذشته این کار را با سفیداب انجام میدادند اما امروزه اسکراب پوست روشی بهتر برای جایگزین استفاده از سفید اب در میان خانم ها برای لایه برداری و جوانسازی پوست میباشد.شما بعد از استفاده از اسکراب متوجه خواهید شد که کرم های چروک و ابرسان و…شما چقدر موثر تر از قبل عمل میکنند زیرا اجازه نفوذ به زیر سلول های پوستی داده میشود.

 

اسکراب یا لایه بردار باید در هفته یکبار برای صورت و بدن استفاده شود و با توجه به نوع پوست تهیه شود

اسکراب یا لایه بردار و نحوه استفاده آن در جای که بخار داشته باشد هوا بهتر است مثل حمام
اسکراب را کجا ستفاده کنم

زمان مصرف اسکراب یا لایه بردار و نحوه استفاده:

بهترین زمان استفاده از اسکراب یا لایه بردار ده دقیقه آخر حمام زمانی که پوست خیس است، اسکراب یا لایه بردار را به (آرامی) روی پوست بزنید و به صورت دورانی روی پوست ماساژ دهید بعد از ۵ الی ۱۰ دقیقه با آب نسبتا سرد پوستتان را بشورید توجه داشته باشید که روی پوست زیاد نماند زیرا باعث خشکی پوست میشود،و در آخر بعد از حمام از لوسیون استفاده کنید تا نتیجه مطلوب استفاده از اسکراب را ببینید.

نکته:

اگر منافذ پوست شما گرفتگی زیادی دارد ، می توانید هفته ای دو بار صورت خود را مرطوب کنید و بعد اسکراب بزنید تا وضعیت شما بهبود یابد.

 

در بخش محصولات پوستی تیروژ اسکراب ها نیز تنوعی زیادی دارند.لیست زیر به تعدادی از این اسکراب های بینظیر و کاملا گیاهی آورده شده